STAR DRIVER



Tja! ( ' w ' )/
Star Driver är en anime serie som jag har börjat kolla på nyligen. Jag har egentligen inte varit så jätteintresserad utav Mech serier (Anime/manga där dom har stora mekaniska robotar, t.ex. Transformers).
Så efter ha sett första avsnittet så var jag skeptisk om detta verkligen kommer bli bra. Så jag fortsatte aldrig att kolla på det, men nu, ca 22 veckor senare så började jag kolla igen.
Och såklart, så har man fastnat totalt för serien XD

Dom utför scenerna så jäkla bra! Vissa smådetaljer i emotionella scener har gjort dom scenerna så mycket bättre. Det är ständigt såna saker som jag saknar när jag följer längre serier, såsom Naruto eller Bleach.
Även om jag inte njuter av dom mer "intima" scenerna så tycker jag att serien är helt kickass! Fast önskade att striderna var lite mer varierande, dom är alltför lika varandra ( = w =")

Men älskar att det är Aqua Timez som gör öppningslåten! Skitbra band! Dom har även gjort låten Velonica till Bleach Opening 8, och Mayonaka no Midnight Orchestra till Naruto Shippuuden Ending 16.
(Och smeknamnet huvudkaraktären gav sig själv "Ginga Bishounen" = "Galactic Pretty Boy", hahaha, BÄST)

Här är ett klipp från Star Driver Episode 3 (slutstriden).

 

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0