Pixelspel



Hejsan! ( ' w ' )/
Är nu tillbaka efter en lång skoldag. Idag så satt vi bara vid Photoshop (vilket vi gör varje tisdag).
Vi har nyligen börjat med ett "Hoppa-ducka" spel. Vi behöver inte programmera något, utan vi ska göra grafiken.
Väldigt simpelt, så det kanske inte är så mycket excitement när man spelar det XD
I alla fall, ska se om jag kan lägga upp spelet här med min grafik när det är klart. Annars blir det bara screenshots.


Här är en bild på hur karaktärerna ska se ut \( ' w ' )/

(LOL! Jag undrar vad mitt favoritdjur kan vara...? XD)

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh :O Vad roligt det låter ändå! :) Måste ändå vara liite mysigt att få sitta med photoshop hela dagen :)



Svar: Åhh! vad roligt att du också tycker om hennes konst. :D



Jag tittade precis på Yuumei's olika teckningar och hennes konstverk :O De är verkligen underbara. Otroligt fina :O

2011-03-15 @ 19:07:41
URL: http://mauchan.blogg.se/
Postat av: Julia

Dina karaktärer var jättefina, btw ^-^ **

2011-03-15 @ 19:08:30
URL: http://mauchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0