Lika nördig som alltid



Tja! ( ' w ' )/
Nu när man har Pokemon Black så känner man sig riktigt nördig. Sitter och letar Pokemon som en galning för att skapa mitt team i spelet. Än så länge har jag hälften av det teamet som jag vill ha ( Ò w Ó ) Just a little more...

Förr var jag verkligen en riktig Pokemon nörd. Gick upp tidigt varje helg för att kolla på Pokemon, men även spela in det! För, tänk om jag ville sitta och se på avsnitten senare? XD Vilket jag gjorde.
Och så storlipade jag när ett VHS band av Pokemon avsnitt gick sönder.
Händer att man då och då kollar på Pokemon Diamond & Pearl avsnitten på Disney XD (dock så är dom gamla avsnitten alltid bättre).

Såhär skulle man kunna beskriva min Pokemon obsession

(Obviously, jag skulle aldrig ta död på Pokemon för att kunna bära en outfit).

 

Samtidigt är det sorligt att säga, att skaparen av Pokemon - Satoshi Tajiri, dog i tsunamin... tror inte att så många har hört det, verkligen sorgligt att Pokemons kärna är borta...


Kommentarer
Postat av: ellen

haha, alla form av nördighet är awsome!! Själv gillar jag min Linux och mina gammal böcker :P

2011-04-07 @ 17:28:42
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0