KHS Opening



Hej! ( ' w ' )/
Detta är en video som jag har gjort för att bra tag sen :3
(För mer än ett år sen)
Det var den perioden då jag satt timmar framför datorn med att skapa AMVs XD Det var riktigt kul, men har tröttnat på det en del nu.

Jag blev frågad utav en animator om jag ville göra öppningsvideon. Han skulle nämligen animera en känd SasuSaku/NaruHina Doujin som finns på Deviantart. Det lät skitkul så jag sa ja X3
Det var jäkligt svårt att arbeta mest med bilder, och har en del inspirationsluckor i videon. Men, fan det funkade ju XD Många som uppskattade videon i alla fall.

(Uruwashiki Hito av Ikimono Gakari)

(AMV = Anime Music Video)
(SasuSaku = Sasuke & Sakura som ett par)
(NaruHina = Naruto & Hinata som ett par)

Serien är baserad på animen/mangan Naruto, fast i en fiktiv high school life.
Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0